WELKOM!



woensdag 6 oktober 2010

Patroon vingerpop vlinder

Ik probeerde om het in pdf op de blog te zetten, maar er werd telkens een foutmelding gegeven. Als je onderstaande patroon uitprint op A4, dan zou je normaal gezien de juiste grootte moeten hebben. Als het niet lukt en je wil het patroon in de juiste proportie, mail me dan even en dan probeer ik het via mail als pdf door te sturen.
Hoe maak je nu zo'n vingerpop, heel simpel.
* neem dit patroon over op vilt
* je hebt telkens 2x de vinger nodig en 1x de vlinder
* stik eerst de vlinder op een kant van de vinger, plooi daarvoor een vinger in 2, de vlinder op de scheiding plooien en beide plooien op elkaar leggen.
* Stik dan in de plooi van de vleugels vast.
* leg daarna de vinger met de vleugel op de andere vinger en stik rondom vast op de rand
* laat de opening langs onder wel open
Als je er gemaakt hebt, mag je me gerust eens enkele foto's mailen...ik ben altijd benieuwd naar jullie invulling ervan!

2 opmerkingen:

  1. Akkerdjie, ik heb net een lijstje gepost. Deze is dan voor het volgende lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, maar ik spring al een gat in de lucht dat je me wil vermelden op je blog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...