WELKOM!



zondag 28 juni 2009

Sterker dan mezelf


Dit weekend gaan helpen bij opie op de loft. Ik dacht om het dit weekend eens anders aan te pakken met Febe. Terwijl Aagje haar middagdutjes deed zaterdag en zondag heb ik wat quality time doorgemaakt met Febe. Zaterdag gewerkt met klei en zondag de kleiwerkjes geschilderd. Ik moet wel eerlijk zijn en zeggen dat ik de kleiwerkjes gemaakt heb en dat Febe ze geschilderd heeft.
De hersenspinsels in het creatieve deel deden weer hun werk. Ik dacht wat kan ik in godsnaam met van die zo'n kokertjes maken...even denken, nog wat meer denken, ondertussen eens iets anders doen dan denken en dan uiteindelijk val je er op! Het uiteindelijke idee om het af te werken. Gelukkig dat we bij de bron zitten om hetnodige materiaal bij elkaar te zoeken om tot dit uiteindelijke resultaat te komen: "potloodhouders".
Febe heeft eigenlijk in totaal 4 juffen: juf Els (de fulltime juf), juf Dominique (kinderverzorgster), juf Johanna (turnjuf) en dan last but not least, juf Mieke (zorgcoordinator).
En dan sta je daar met 3 van die potloodhouders...behalve ze zelf te houden (maar geen optie wegens te riskant met de kleine kindjes op breken) dacht ik om ze als bedankingsgeschenkje te geven aan die drie andere juffen van Febe. Dus, een houten plankje geschuurd, houder erop met silicone, alles vernist, een leuke foto gezocht van Febe, op de pc bewerkt met een 'BEDANKT' erop, uitgeprint, uitgeknipt en mooi recht op het plankje gekleeft. Potloodjes gehalveerd, geslijpt en in het potje gestopt. Mooi verpakt en morgen zullen er weer enkele juffen met een smile tot achter hun oren lopen...
(althans dat hoop ik toch ;) )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...