WELKOM!



donderdag 27 augustus 2009

Mobile

Een tijdje geleden kocht ik in ikea stof (de stof links bovenaan)van 3m voor 6,99€! Super leuke stof en ik wist dat ik ze wel voor 'iets' ging kunnen gebruiken! En voila, ik heb ze al voor 'iets' kunnen gebruiken. Inspiratie opgedaan bij eloleo en, wegens het defect van ons fototoestel, een sms met foto doorgestuurd naar mijn zus van het resultaat.

Zij vond het superleuk en na het doorsturen van de website van hippe tantes vroeg ze me of ze met die knuffels ook zo'n mobile kon maken. Dus gisterenavond nog in gang geschoten en 11 figuurtjes uitgeknipt, toegestikt, omgedraaid, gevuld met kussenvulling en hier en daar een belletje, lintjes aangedaan en in het weekend nog even aan Opie vragen of hij de stokjes wil maken.

Dan kan ze in het weekend haar mobile al boven de verzorgingstafel hangen...als dat geen snelle service is!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...