WELKOM!



donderdag 17 september 2009

Birthdaygirl Sien













Sien is jarig zondag en ik wou haar een leuk kado geven, namelijk een broek of rok zelf gemaakt (by me). Ze mocht een stof kiezen uit diegene die ik laatst meehad en of ze een broek of rok wou.
Het werd dus een rok in deze stof! Haar mama vond haar het best staan met een A lijn rok en bij deze is haar wens dus ingewilligd! De rok heeft vooraan 2 opgestikte zakken, afgezoomd met de overlock zoadt de zak toch duidelijk was qua contour.
Ja ja, je ziet het goed, weeral een zakje erbij...kan het niet laten, vind het zo leuk om tasjes te maken en dus maakte ik er nog vlug eneke voor haar, zit het in een mooie verpakking en ging het zo een doosje in en op de post!
Hopelijk (dat werd mij toch beloofd) gaat het pakje er morgen al zijn...benieuwd wat de reacties zullen zijn...

4 opmerkingen:

  1. Ja, alweer heel mooi. Jij bent echt wel in een creatieve bui, tof zeg! Schoon stofke ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeg sis,

    Wil je daar nu ZO VLUG MOGELIJK iets "professioneels" mee doen?!?!? Je hebt creatief talent die niet in een klein cirkeltje rond je mag blijven hangen! Je moet eerder iets doen in de trend van: "Wereld, Fam komt er aan, hou je vast aan de takken van de bomen,..."

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...