WELKOM!



dinsdag 8 september 2009

De tas van Jules







Ik had nog stof over van Juf Isabel haar klas en wou er nog iets mee maken. Ik heb er lang over zitten nadenken, maar uiteindelijk kwam ik uit bij de 'tas van Jules'. Aangezien ze in het peuter/1ste kleuter Jules meegeven naar huis om een weekendje door te brengen bij een kindje van de klas wou ik een soort van tas maken waar Jules in kan alsook zijn kleertjes.
De tas is volledig omkeerbaar, maar op de paarse binnenstof heb ik geen tekening aangebracht. Dus de tas kan gebruikt worden voor Jules (in het groen) of neutraal (in het paars).
Ik heb de tekst en de tekening van Jules uitgeprint op de stof, voorzien van dubbelzijdige klevende folie en dan op de stof gestreken en nog eens verstevigd met een fijne zigzagsteek.
Vandaag aan Juf Isabel gegeven en ze was er dolenthousiast over...

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...