WELKOM!



zondag 25 oktober 2009

Frustrerend!!!!





Ik kreeg stof van mijn mémétje, veel stof, leuke stof en er zat een ideaal stofje tussen voor mijn tas. Ik dacht, na mijn eerste poging wou ik een tweede poging wagen en dit is het resultaat geworden. Ik heb het patroon aangepast naar mijn lichaamslengte, kleiner en smaller gemaakt. Hij ziet er naar mijn normen perfect uit. Ik heb de band ook ingekort omdat ik vond dat de tas bij de eerste poging véél te laag hing...maar dàt had ik beter niet gedaan, tedoeme, tedju, miljaarde,...! Je hoort me waarschijnlijk al komen...nu is de band té kort...tis frustrerend geworden. De eerste poging is te groot en te lang, de tweede poging is de tas perfect alleen komt hij bijna tot onder mijn oksels. Het is echt om te lachen...maar ik troost me met de gedachte dat de derde keer de goede keer zal zijn!!!
Bij deze tas heb ik velcro gebruikt als sluiting omdat ik héél rap altijd in en uit mijn sjakoche wil en heb ik ook een flapje voorzien zodat alles netjes weg zit en er niets kan uitvallen.
Voorlopig loop ik toch rond met dit exemplaar, want mijn oude sjakoche was ECHT aan vervanging toe...

3 opmerkingen:

  1. Haha, 't is ook wel een beetje grappig, niwaar? Ze ziet er anders wel heel netjes uit. Die derde zal gewoon super-perfect zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hee, ik zag je reaktie op mijn blog en kom nu es kijken bij jou.
    Wat maak je leuke dingen! Vooral die roggekussentjes vond ik geweldig!!! Wat een goed idee om er zo'n knuffelvorm van te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ojee, toch! maar hij is wel mooi!
    Ik ben nu eindelijk bezig om over mijn gewonnen award te schrijven, werd tijd ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...