WELKOM!



dinsdag 13 oktober 2009

Hulpje van de dag





In de school van Febe zijn er nu 2 klassen die zowel 2de als 3de kleuterklas zijn en voor 1 van die 2/3klassen heb ik de vraag gekregen van de juf om haar versleten 'hulpje van de dag' schortje te vernieuwen. Zij gaf me de stof en zei dat ze er dan zelf wel 'hulpje van de dag' zou opschrijven met textielstift. Ik stelde voor om de letters er eventueel op te stikken in een ander stof die contrasteert met het groen. Ze was ervoor gewonnen en ik ging aan de slag.
Het schortje op zich is in een wip klaar, de letters heb ik uitgeprint op stof, met dubbelzijdige kleefstof voorzien en op de groene stof gestreken, daarna gewoon met een dichte zigzagsteek( die je gebruikt voor knoopsgaten) de letters nog eens extra erop vast gestikt. Dat was zeker nodig, want de juf vroeg of ik er 3 wou maken zodat als de ene in de was zit ze er nog op reserve heeft.
De juf was er héél tevreden mee...en ik dus ook!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...