WELKOM!



donderdag 15 oktober 2009

Pittenzakjes













40 pittenzakjes, alstublieft!
40 x stofjes scheuren van 12 op 17, 80x de naden toestikken, 40x de bovenkant toestikken en terwijl een opening laten, 40x mijn trechtertje nemen om het zakje te kunnen vullen en tenslotte 40x het openingetje toestikken en zo krijg je, een naar mijn bescheiden mening, een voldaan gevoel dat je weeral iemand gelukkig hebt gemaakt met deze pittenzakjes.

Een juf op school zei dat haar pittenzakjes voor tijdens de turnles een beetje hun beste tijd hadden gehad en ik bood aan om ze 'eventjes' opnieuw te maken. Dus heb ik me 2 avonden bezig gehouden met deze zakjes. Ze zijn gevuld met de oude vulling van de vorige zakjes en dat zijn een soort van misvormde plastic bolletjes (handig omdat de zakjes regelmatig worden gewassen) die ze had gekregen van een plastic fabriek. (de bolletjes voldeden niet aan de kwaliteitsnormen)
Ik heb er nog een langwerpige tas bij gemaakt, maar die bleek na het volproppen met de pittenzakjes te klein te zijn (al was ik ervan overtuigd dat ik ze te groot ging maken) nu ja foert, de juf krijgt ze erbij en ziet dan maar wat ze ermee kan doen...

1 opmerking:

  1. Kan u mij misschien zeggen waar u deze bolletjes heeft gehaald, in welke fabriek?
    Wou er ook eens achter horen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...