WELKOM!



donderdag 8 oktober 2009

Terug in actie













Terug van een deugddoende vakantie en we zijn er weer ingevlogen! Er staat heel wat op het programma om te verwezenlijken, maar wegens wat budget tekort en geen leutige lapjes stof meer worden die spijtig genoeg even uitgesteld...hopelijk niet voor lang.
De drie bovenste foto's is 'iets' waaraan ik bezig ben voor een vriendin van mijn zus. Ze is zwanger en moet in november bevallen en ik ben bezig met een traktaat voor de kindjes van de klas van hun oudste dochter. Later volgen de foto's van het compleet afgewerkt product. De goesting zit er weer compleet in...
De drie laatste foto's: ik had nog stof die ik een tijdje geleden in Ikea had gekocht en wou er iets mee maken voor de kindjes, iets die rap klaar was. Dit is dus het resultaat geworden. 2 shortjes. Ideaal voor de dochters en om in de verkleedkoffer te stoppen en zo is het eens iets anders dan altijd die prinsessen tenukes...
En om af te sluiten nog deze leuke anekdote:
Het spookt in ons huis sinds onze eigenaar gestorven is. Althans dat dachten we toch dat het spookt. Tom was boven aan het stofzuigen en ik was beneden met de kindjes. De bel gaat. Ik doe open samen met Febe...niemand te zien...terwijl we naar de bel staan te kijken gaat die bel...echt waar, die bel ging en niemand stond er op te duwen.
Ik met de schrik op mijn lijf en met al mijn decibels die ik heb riep achter de man des huizes dat hij zich moest reppen naar beneden. Die kwam nietsvermoedend en op zijn dooie gemakskes af. Ik alles uitleggend en hij stond te lachen. Dacht bij mijn eigen allé die staat hier nu te lachen met zo'n raar fenomeen. Ik kwam er al rap achter wie belleke trek deed...Tom had namelijk tijdens het stofzuigen een koordje gevonden boven het bad (zo'n ding waarmee je het licht aansteekt) hij had er aan getrokken en vroeg zich af welk licht hij nu aan en uit aan het doen was...maar het was het licht niet die hij in werking zette...neenee geen licht...de bel dus...We lagen uiteindelijk plat van het lachen...
God mag weten waarom er daar een 'belleke trek' hangt in de badkamer...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...