WELKOM!



vrijdag 6 november 2009

Griep

Ik denk dat ik het zweten heb, de griep...geen lachertje al kan ik niet echt klagen want zo extreem is hij bij mij precies niet. Ik voel me slap, was 2 dagen misselijk en draaierig (maar in momenten) en vandaag heb ik de dag al (voorlopig) kunnen doorkomen zonder bed of zetel. Gisterenavond was ik zo misselijk dat ik toch maar eventjes advies vroeg aan de huisdokter via de telefoon. Ze beschreef het als 'symptomen van een opkomende griep'.
Dus wie weet is het alles wat ik ervan zal ervaren, maar het kan evengoed zijn dat dit nog maar het begin is. Ze raadde mij aan om echinasyr siroop in te nemen om mijn weerstand te verhogen en dus zijn we dat deze morgen maar vlug gaan halen. Smaakt VERSCHRIKKELIJK, maar hei, als het me de winter kan laten doorkomen zonder ziek te zijn, dan heb ik het ervoor over.

En met kindjes in huis kan je het écht niet veroorloven om ziek te zijn, want rusten is dan echt niet te doen die komen alle 5 minuten zagen en dingen vragen. Met 'kindjes mama is ziek' helpt het hen ook niet om te begrijpen dat mama nu even rust kan gebruiken...oh kindjes hé...zolang ze zelf niet ziek worden ben ik al tevreden!

1 opmerking:

  1. Aiai, hoop dat het ondertussen al wat beter is. In ieder geval: het beste!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...