WELKOM!



maandag 21 juni 2010

Meisjes zijn lief...

Vandaag was een dagje in het gezelschap van Lieve en Marijs! Zoals beloofd heb Marijs haar geboortecadeau afgegeven en mag ik jullie dan ook het eindresultaat laten zien...

Ik heb het idee gevonden bij Riet, alleen heb ik het iets anders uitgevoerd...





Het resultaat werd gelukkig goed bevonden en Ida en Palle waanden zich al prins en prinses!
Oeps, de onderste foto lijkt niet in de juiste verhoudingen te zijn doorgekomen...mijn excuses ;-)

5 opmerkingen:

  1. MOZEG zo mooooooi!
    Mooi gedaan hoor Famke!
    Hoe je het altijd doet... mij een raadsel!
    Kom maar in onze streek wonen, dan huur ik je voor knutsellessen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. allé , super knap. Ik ga mijne man ook eens opstoken om zoiets te maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hé... en 't staat in onze living woehoe!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...