WELKOM!



donderdag 16 september 2010

GIVE AWAY: vlinders...

Het werd tijd hoor ik velen onder jullie al denken...tijd voor die lang beloofde
GIVE AWAY



Het zijn geen gedetailleerde vilten vlinders, omdat ik ze gemaakt heb voor in de kleuterklas en abstract vind ik nog niet zo lelijk...
2 mensen zullen zich weldra gelukkig prijzen met één van deze 2 setjes:

Aagje wordt binnenkort 3 jaar en als traktaat voor haar klas, krijgt ieder kindje zo'n vingerpop vlinder. Op kindermaat gemaakt natuurlijk, want bovenstaande vlinders zijn voor volwassenen en kindervingertjes zouden er in verdwalen...
De juf krijgt een setje van 3 verschillende 'volwassen' vlinders.
Nuttig lijkt me zo en héél leuk om te gebruiken tijdens een kringmoment in de klas.
Later meer...
Wat moet je doen om kans te maken...
Een berichtje achterlaten en indien je het een echt leuk idee vindt,
even vermelden met een link op je blog...
Het feestvarken is jarig op 27 september en dan laat ik ze 2 namen trekken...

6 opmerkingen:

  1. Ik doe mee, of wat had je gedacht? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe ook graag mee, leuk ideetje ook om (ooit, ergens in een nog niet zo nabije toekomst) een kamertje voor een kleinkindje op te fleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super tof idee... Misschien kan ik dit ideetje later gebruiken voor in mijn klasje (als ik mag van jou é ...)
    Een dikke kus voor jou jarige meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk, wat mooi, wat een prachtig lief idee om dit te trakteren! ik doe graag mee!! ennuh...zou je er niet een patroontje van willen maken om met ons te delen?? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach dedju, dat komt ervan! Ik heb deze give-away gemist omdat ik de laatste weken geen blog meer heb gelezen. Spijtig. Heel leuk ideetje!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...