WELKOM!



dinsdag 23 november 2010

Alles even in beeld gebracht...


6 opmerkingen:

  1. Ee zo tof! Sommige dingen herken ik echt heel goed :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Staat de nieuwe doopsuiker niet tussen? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw!!!
    Zou je niet eens een tassen give-away organiseren. ;)
    Ik ben zot van schoudertassen!
    Ik ben toch wel héél lichtjes jaloers van jouw talent...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nee Lieve, de nieuwe doopsuikers staan er nog niet bij...:) daar ga je even moeten op wachten tot donderdag...niet meer zo lang hé...ga je het tot dan kunnen volhouden (lol) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tine: wie weet, wie weet, als jij gewonnen hebt met mijn give away voor de naamkeuze...want de persoon die gewonnen heeft mag een voorstel doen voor geschenkje...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. donderdag donderdag... ik kan mij dan niet komen installeren in de grote moederhuisrelax hé, dus gelieve toch binnen de 24 uur te bevallen aub! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...