WELKOM!



vrijdag 17 december 2010

Door de sneeuw...

Het hoeft niet meer gezegd te worden, want iedereen heeft het wel gemerkt: er zijn bakken sneeuw uit de lucht gevallen deze nacht. Ik was vandaag voor de allereerste keer, sinds Nelle er is, om 8h klaar om naar school te vertrekken. Meestal geraak ik niet weg voor 8h20. Maar vandaag deed ik een duwke door want het had gesneeuwd en de auto moest nog sneeuwvrij gemaakt worden.
Maar was me dat even een hele bedoening! Ik kreeg mijn deuren, nog de hendels om de deuren open te doen niet meer open...
De dag van vandaag bestaan er van die anti vriesspray's en dergelijke, maar hier is dat geen standaard 'in huis' voorwerp. Met water durfde ik het ook niet echt proberen, want je kan nooit weten dat er meer schade van voort kwam. De haardroger was ook een optie, maar ik heb een haardroger die nogal rap uitvalt als hij te warm krijgt. Uiteindelijk wat rondgebeld en het toch geprobeerd met lauw, eerder koud water. Het was trekken en sleuren, maar de deuren kwamen los. Vlug auto starten, kids er in, chauffage volle bak en ondertussen haalde ik 10cm sneeuw van de auto en krabde ik nog een laagje ijs weg.
Deze morgen was het geen lachertje om op de weg te rijden, maar gelukkig hebben de combinatie van zon en zout de wegen deze namiddag wat meer berijdbaarder gemaakt...en maar goed ook want ik had hier nog een pakketje van Secret Santa liggen die dringend richting post moest!

Hopelijk maandag of ten laatste dinsdag zou de gelukkige uitverkorene mijn pakket moeten ontvangen...laat ons hopen dat het in de smaak zal vallen, want eerlijk...dit jaar vond ik het moeilijk...

Zelf kijk ik ook al uit wie er voor mij een Secret Santa mocht verwezenlijken...toch leuk hé als je cadeautjes toegestuurd krijgt...jammer dat het niet zo vaak gebeurd, maar des te meer genieten we dan van de keren dat er wel eens iets in de bus valt...dan is het altijd feest!!!!

2 opmerkingen:

  1. Ik vond de Secret Santa ook erg moeilijk :(. De smaak van iemand kennen is toch andere koek. En creatief ben ik niet en ik moest dus iets zenden naar iemand die net wel heel creatief is.
    Zelf wacht ik vol spanning tot hier een pakje in de bus valt.

    En de sneeuw: wij wonen dus gelukkig naast 't school. De kleuterschool is wel wat verder en dus heb ik onze kleuter gewoon thuis gehouden. Dat gaf wel een hoop meer drukte, maar dat liever dan met de dubbele wagen erdoor.

    Fijn weekend, Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet ook dringend naar het postkantoor, maar mijn pakje is nog niet compleet :(

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...