WELKOM!



maandag 12 december 2011

Kerstboom (in het mini)

Het heeft een tijdje geduurd...maar er wordt hier nogal naarstig gewerkt elke avond, maar binnenkort meer daarover. Tussen al dat naarstig werken door vond ik nog tijd om iets met de kids te doen:

Nelle is nu ondertussen al de 12 maanden voorbij en iedereen die het mocht weten weet nu ondertussen ook al dat ze er is. Op mijn bureau lag nog een stapeltje geboortekaartjes die er al meer dan een jaar onaangeroerd liggen dus werd het tijd om daar iets aan te doen!



Ik nam de passer en de schaar ter hand en ging aan het werk...de rest liet ik over aan de 2 oudste meisjes van het gezin. Zij gingen met een naald, draad en parels de schijfjes te lijf om deze kerstboompjes te maken...








Maar toen alles al geknipt was kreeg ik van haar te horen dat ze nooit ofte nimmer haar geboortekaartjes zou knippen. Uiteindelijk heb je er eentje nodig voor het fotoalbum van het desbetreffende kind, voor je eigen album, voor school later,...

Ja lap...ik heb dus maar eentje over...de rest zit in de kerstbomen...maar dat vind ik ook een leuk alternatief!

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het een superidee! Echt, dat is pas creatief zijn..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar wat voor de ene telt, telt niet voor de andere hé :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Lieve: nee, maar heb nu wel spijt dat ik er toch niet ene extra heb overgehouden...:)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...