WELKOM!



zaterdag 18 februari 2012

Een klein gebaar...

...kan soms veel zeggen.

Het was voor mij een grote aanpassing toen de kindjes van school veranderden. Opeens krijgen je kids niet elke week een knutselwerkje mee, is er maar om de drie jaar een schoolfeest, om de drie jaar een grootouderfeest en om de drie jaar niks...en dat niks, daar werd ik ambetant van.

Na wat gepolst te hebben bij andere ouders (vooral mama's) deed ik mijn stoutste schoenen aan en ging richting gesprek met directeur en voorzitter van de ouderraad.

Mijn poging:
in dit derde sabbatjaar toch iets te doen...een schoolfeest zat er zowieso niet in wegens te weinig tijd, maar er werd wel een goeie poging ondernomen door de directeur om de kleuterjuffen te overhalen dit sabbatjaar een feest te houden voor de grootouders.

En daar werd ik dan weer blij van sé, want

- een kleuterperiode duurt gemiddeld maar 3 jaar (tenzij je een peuter hebt)
- 3 jaar is voor grootouders lang en de kans bestaat dat in die 3 jaar je plots ook een grootouder kan verliezen (en dat heb ik al verschillende keren gehoord de afgelopen jaren)

Maar soit, ik weet niet of het al dan niet met de volle goesting was voor de juffen, maar ik ben wel blij dat ze toch een intiatief op poten hebben gezet. De grootouders hebben kunnen genieten van een kleurrijk carnavalsfeest!

En om de juffen een hart onder de riem te steken, hen duidelijk te maken dat hun inzet méér dan geapprecieerd wordt besloot ik om een kleine dank u wel te maken

Jullie allemaal wel bekend denk ik:



Maar dan in de vorm van een sleutelhanger en kleiner dan het originele formaat.

En nu kunnen de juffen genieten van een welverdiende week vakantie!

1 opmerking:

  1. Mooi gebaar! Je hebt gelijk dat je daar beetje achterzit, om de drie jaar lijkt me ook zeer weinig

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...