WELKOM!



zaterdag 21 april 2012

Moederdag (tip)

Binnenkort is het Moederdag en in de scholen zijn ze nu waarschijnlijk druk bezig om ideeën te zoeken...
De school waar onze meisjes vroeger zaten wist enkele weken terug al wat ze voor Moederdag zouden maken en riepen mijn hulp in...

Ik kreeg een rol witte stof.
Niet de plezantste om mee te werken moet ik zeggen...


 Mijn overlock klopte overuren aan de lopende band...
Toch handig als je dat in huis hebt!


Maar het machientje heeft wel afgezien, om de zoveel tijd had ze een goei kuisbeurt nodig...


Uiteindelijk leverde ik een stapeltje van 32 keukenschorten af...
Voor 2 kleuterklassen van het 2de kleuter.


Nu nog wit, maar op Moederdag zullen de mama's een kleurrijke schort kunnen voorhangen!


9 opmerkingen:

  1. Heel leuk idee, en wat een ijver, die kleuterjuffen mogen in hun handen klappen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zot! Ik kan het geloven dat jijgeen tijd hebt voor rokjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah maar die schorten zijn nog aan het afkoelen en ik heb al Febe's eerste communiekleedje geknipt, tmoet hier vooruit gaan hé :)

      Verwijderen
  3. Amai! Sjiek hoor! De juffen mogen content zijn met zo'n mama als jij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zullen die mama's van al die kindertjes blij zijn. dikke pluim voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Poeh he, die juffen mogen in hun handjes knijpen met een mama als jij!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. amai, ge hebt afgezien bij het maken van de schortjes!!!en je machine!!!
    maar ik ben je wel dankbaar dat je dit wilde doen hoor!!
    een dikke proficiat maar weer voor ons Famke!!!
    tot morgen he!
    Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo kennen we Fam: hop hop hop! (leuk é experimenteren met de focus ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja al kan ik me voorstellen dat onze 'juffen' er hun bedenkingen bij hebben...de lichtinval onder andere...die kwam van achter mij ipv voor mij en ik heb dat pas gemerkt toen de foto's al gepost waren...maar al doende leert men hé :)

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...