WELKOM!



zaterdag 15 september 2012

Rosie

Morgen staat er een baby ontbijt (eens iets anders dan een babyborrel) op het programma van kleine Rosie...
en ook al kijk ik er naar uit ik was die bijna vergeten. 
Gelukkig is zij er nog om mij er aan te herinneren
Een last minute kdo drong zich dus op en het world wide web werd gretig doorzocht naar een leuk maar toch rap klaar geschenkje.

Uiteindelijk kwam ik via pinterest hier terecht en in no time werd dit resultaat van onder mijn naaimachine gehaald




Ik geef toe, het strijken kon beter maar mijn stoomfunctie van mijn strijkijzer is 'ontploft' en nu kan ik enkel nog strijken zonder stoom...
De zin om te bloggen ging de laatste maanden wat moeizamer net als het naaien.
Maar laat ons zeggen dat bloggen en 'creatief' bezig zijn op dit moment een nodige uitlaatklep is!

3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...