WELKOM!



zaterdag 2 mei 2009

Alternatieve verjaardagskaarten




Ik ben nogal een tamelijk slordig type en als ik verjaardagskaarten verstuur heb ik nooit zin om er te kopen want ik vind ze dan toch nergens meer.

De oplossing: ze zelf maken op het moment je ze nodig hebt.
Heel gemakkelijk en snel klaar.

Meestal gebruik ik recente foto's van de kids, maar nu wou ik eens wat anders en vond ik tussen al mijn foto's op de computer een tekening van Febe van nog niet zo lang geleden. Ik dacht waarom niet? Een ingezette foto van Febe die de tekening maakt, gelukkige verjaardag erop, onze namen erbij, een randje rond de foto om het geheel af te maken en klaar is kees!!! Uitprinten op fotopapier (zorg wel dat je foto tussen de 10/15 is kwestie van binnen postformaat te blijven) in een omslag en versturen en zo heb je rap een origineel en persoonlijk verjaardagskaart verstuurd!

De kaart met de hond erop heb ik gemaakt voor mijn schoonzus. Ze zien graag honden en hebben er zelf enkele en ik dacht waarom die foto niet gebruiken die we tijdens pasen hebben genomen van hun hond. Ik ben er zeker van dat ze het mooi zal vinden en dat ze het zal appreciëren.
De kaarten zien er persoonlijk op de blog niet zo mooi uit als in het echt, maar ik heb ze moeten inscannen en de randen heeft hij niet al te mooi opgenomen...probeer het toch een beetje voor te stellen zoals het eigenlijk is!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...