WELKOM!



zondag 13 september 2009

Kdo Sepp



















Seppje, ons buurmanneke wordt morgen 1 jaar!!! Dat kun je natuurlijk niet voorbij laten gaan zonder een kdootje te geven.
Ik wou iets maken, want nu we goesting over hebben om te naaien, moeten we er van profiteren!!! Ik dacht aan broekjes, voor de winter al, want die staat bijna zo goed als voor de deur en dus krijgt onze birthdayboy morgen voor zijnen verjaardag 2 (simpele) broeken in ribfluweel. Het ene in het groen, het ander in zwartgroen. Op beide heb ik 2 details gestikt. Op de groene broek komt hetzelfde tijgertje terug als op de zwartgroene, maar omdat het op de zwartgroene stof geprint is, komt de print natuurlijk niet zo goed uit (weeral iets bijgeleerd vandaag)

Ik vond het leuk om ze te maken en heb er de ganse zondag (tussen soep en de patatten, afwas en ruzie's oplossend) aan gewerkt. Toen de kindjes vanavond in bed lagen, zocht ik nog een oplossing voor het inpakprobleem. Maar al rap bleek dat geen probleem meer te zijn, want ik had nog stof over en aangezien ik het nu door heb hoe je zakjes kan maken, maakten we vlug nog een zakje om de broekjes in op te bergen én een extra zakje dan voor de mama van Sepp hé!

Nu maar hopen en duimen dat de broekjes in de smaak zullen vallen...
Noot: bedankt aan eloleo en mdme zsazsa voor het lenen van hun inspiratie

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...