WELKOM!



zaterdag 12 september 2009

Stoffen...





Foto's hierboven:
Een bon van Lieve en een volle klantenkaart...je zou voor minder het voelen kriebelen om te gaan shoppen! Op naar de stoffenwinkel!!!! Oh, moest ik de lotto of de euromillions winnen, ik zou wel weten wat gekocht hoor...de verleiding is altijd zooooooo groot als ik in die winkel sta en kan maar moeilijk kiezen. Het was al een grote effort dat ik deze keer wél wist welke stoffen ik wou meedoen, namelijk (rib)fluweel en fleece. Ik vond het fluweel niet direct, maar de 'madam' van de winkel gaf me een ladder en ik mocht in 'hogere regionen' mijn (rib)fluweeltjes gaan uitzoeken. In totaal heb ik 6m (rib)fluweel mee, goed voor toch zeker een dozijn rokken en broeken, als het niet meer is. Onze dochters zullen weer chance hebben dees winter!
De 2 foto's hieronder:
Maar niet alleen zullen ze chance hebben met rokjes en broekjes, ik heb me ook ineens wat fleece aangeschaft om wantjes te maken. Links is dus roze, midden petroliumblauw en rechts donker groen, allemaal om wantjes van te maken...



En deze stofjes, die zijn een onderdeel voor een 'birthdayboy'...nog even wachten wat het uiteindelijke resultaat gaat worden, dus dit wordt nog vervolg...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...