WELKOM!



zondag 15 november 2009

Koekjes!!!!!!








Deze morgen kwamen Febe en Aagje nog even bij ons in bed liggen om te knuffelen. Ik was zoooo blij dat ze geslapen hadden tot 8h40 dat ik vroeg aan Febe of ze geen zin had om deze namiddag koekjes te bakken...voorlopig was dat zonder voorbedachte rade, gewoon quality time tussen moeder en dochter.
Tijdens het kneden van het deeg en uitduwen van de figuurtjes kwam bij mij in gedachten om eventueel deze koekjes te gebruiken als uitnodiging voor Febe's verjaardagsfeestje. Ik heb namelijk besloten om een bescheiden feestje te geven à la kooknamiddagje met enkele kindjes. We gaan koekjes bakken en zo heb je al direct een activiteit om samen met uitbundige kindjes te doen :-)
Dus maakte ik samen met Febe koekjes, natuur en met chocolade, deed in elk zakje van 4 koekjes, maakte een kaartje, mooi lintje en klaar waren de uitnodigingen!!! Poepsimpel én ik heb me goed geamuseerd met onze oudste!!!!
Dus binnenkort mogen enkele kindjes zich aan een koekjesuitnodiging verwachten....

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...