WELKOM!



zondag 22 november 2009

zwart met witte bolletjes















Computer probleem opgelost dus is het weer tijd om een postje na te laten!
Een tijdje geleden vroeg Lieve me om 'iets' te maken ,voor een vriendin haar dochter :Kirke, in de trend van dat voor Sien haar verjaardag. Er was wel 1 voorwaarde aan, de stof moest zwart met witte bolletjes zijn, en niet zomaar zwart met witte bolletjes, de groote van het witte bolletje deed er ook nog toe!
Dus kwamen we tot dit resultaat: een soort van kleedje (maar dan aan de korte kant), twee speldjes en een tas met aan de binnenkant de bolletjesstof en aan de buitenkant enkele applicaties van 'barbapapa', een tweede obsessie van haar vriendin. Het resultaat vind ik héél geslaagd en volgens Lieve was de mama van Kirke er méér dan content mee...

3 opmerkingen:

  1. Ik zou er nooit aan denken om zwart met witte bollen te gebruiken voor een kleedje maar het ziet er echt heel schattig uit. Mooie set!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ook niet, maar klant is koning :-) en eigenlijk valt het best mee... en ik was bang dat ik scheel ging gaan kijken, maar ook dat viel heel goed mee!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...