WELKOM!



dinsdag 7 mei 2013

Het zonnetje kriebelt

Na lange tijd eindelijk terug achter mijn naaimachine gekropen. Mijn wereld staat een beetje op zijn kop voor de moment en de zin en energie om 'iets' te doen is ver zoek.
De combinatie van de zon, een zo goed als lege kleerkast van de meisjes en een lading katoentjes deden mij terug zin krijgen om er in te vliegen...






Het is niet perfect. De rits zou normaal een blinde rits moeten zijn maar die had ik niet in huis. Ik had te weinig stof van die peertjes waardoor ik hopeloos op zoek ging naar een bijpassend effen stofje. Het bruin was het enige die ik nog redelijk passend vond.

Het kleedje is bij het passen ook iets te wijd uitgevallen waardoor ik de volgende keer wat aanpassingen zal doen aan het patroon of op zoek naar nog een ander leuk modelletje...niet te moeilijk...want op dit moment is zelfs deftig nadenken niet aan de orde...

3 opmerkingen:

  1. ook al is die niet perfect ik vind hem prachtig,wees er maar super trots op.

    liefs yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tof! het kleedje, maar vooral ook dat je de energie had om iets te doen. ik ben meer dan ooit overtuigd: doen zorgt ervoor dat een mens beter in zijn vel zit, al is het maar een heel klein beetje voor heel eventjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...